Tempahan Online Di sini..

Promosi Raya 2012


Salam Sejahtera..


Taraaaa....!!!!!  musim raya 2012 datang lagiiii...

nk cari biskut raya MODEN ???? biskut raya TRADISIONAL??? kek lapis INDONESIA???

KEREPEK pelbagai rasa??? dan banyakkkkkkk lagii...


Masih mencari pengedar biskut raya? atau cari biskut raya paling sedap dan harga yang berkualiti??
Saya ada lebih drp 100 jenis biskut raya..Harga pulak,,bersesuaian laa dgn kesedapan biskut tuu.. hehehe.. "Ada rupa ada laa harga :)"

Saya kumpulkan lebih drp 10 org pengeluar biskut raya di Johor neyh..
antara yang terbaekk...Antaranya ialah Patmah Cookies, Nourlie Product, Roni, Liana Cookies, Zahrah, Rose Merah, Qausar, Zarina, Saraogey, Ani Biskut, Suria Bakery, Noni, Siti Lutfiah, Azizah, Monies, ..dan ramai lagi laa..

saya mencari agen yang berminat untuk menjadi usahawan di musim perayaan kali ini..

hubungi saya di fb : Maste Quin / page Maste Cookies / 013-7910536 :)

pm saya untuk dapatkan quotation TQ..

0 comments:

Post a Comment