Tempahan Online Di sini..

1 Malaysia Cookies

salam sejahtera..salam Ramadhan..

firstly.. Thanks sgt2..kpd yg da customer yg da bli..
Alhamdulillah.. semua brg dah smpai dgn slamat.

so. arini..sya nk pekenalkan 1 MALAYSIA COOKIES
yang pastinya LEBIH MURAH.
Brp harga nya??  
Hanya RM19.00..!!

Coklat Zebra, Coklat Chips Almond, Coklat Heart, Double Chocolate, 
Coklat Only Love, Kopi Coklat Tart, Mexico Cheese
Makmur Daun, Mini Donat




Kek Lapis Monica Indonesia

Salam sejahtera utk semua.. 

Kek dari seberang sudah sampai...!!
Kek dari Indonesia ini sangat digemari kerana 
rasanya yang asli serta tahan lama.

ada macam2 perasa..
KEK LAPIS LEGIT
Kek lapis Legit Monica

KEK LAPIS LEGIT SPECIAL
Kek lapis Legit Special Monica

KEK LAPIS SURABAYA
Kek Lapis Surabaya Monica

KEK LAPIS LEGIT KISMIS
Kek Lapis Legit Kismis Monica

KEK LAPIS LEGIT COKLAT
Kek Lapis Legit Coklat Special



Kek Lapis Monica




pengalaman tahunn lepas, ada yang nk ukuran, 
hehehe.. so sya pon pegi laa ukur..
Ukur lebar = 18.5cm


 Ukuran tinggi = 4cm


 Untuk penghantaran jauh, jgn risau..
kek ni di bungkus dengan selamat.


Harga tawaran saya ialah RM35.00
mcm biasa.. belian borong / agen 
akan dpt BEST PRICE..!!

Cepat2..sape cepat dier dapat..!!
Kek lapis Monica
Made : Indonesia
1.2kg
Coklat, Kismis, Legit, Legit Special, Surabaya



Hamper Raya 2011

salam luar biasa utk anda semua..

Anda nk pegi beraya rumah saudara-mara.. rumah kawan2..
rumah anak yatim ke rumah rakan seperniagaan anda, 
anda bawak "ole-ole" x utk diorg??

sya juga ada menawarkan perkhidmatan membuat hamper..
serendah RM50 sehingga RM200
saya bersedia menjadi juru runding hamper anda.







Blueberry Tart

salam kwn2 ku...usahawan2 ku.. heheehe
seperti yg d jnjikan,, sya akan bg info kpd anda sume 
tentang biskut2 raya yg sya jual neyhh..

arini sya nk becerita pasal 
BLUEBERRY TART PATMAH COOKIES
Blueberry tart

Blueberry tart diperkenalkan kira-kira 3-4 tahun yg lepas,
ianya di adaptasi drp Tart Nenas yang juga
menjadi kegilaan peminatnya. 

adunan utama blueberry tart ini ialah butter,cairan coklat putih, 
tepung, gula dan bahan yang paling penting ialah JEM BLUEBERRY


tart blueberry

Setelah siap di adunan, adunan ini kemudiannya di cetak, 
jem blueberry diletakkan di tengah2..
kemudiannya digulung,  Akhir sekali, cairan colat putih
di canteng bagi menambahkan lagi keserian biskut ini.
Biskut yang rangup dan lembut di dalamnya ini sudah
mempunyai peminatnya. Ia dibuktikan dengan hasil jualannya
yang sangat berbaloi..
Kepada yang belum mencuba biskut TART BLUEBERRY ini,
jgn lupa hubungi sya, dptkan harga yg menarik dari sya..


maste quin : 013-7910536
are_wienz@yahoo.com




garangnya si Ubi Pedas Basah

salam semua.. :-)

saya yakin, ramai yang mengenalai Ubi pedas basah..
Apa yang menariknya dengan ubi pedas basah??

ubi masin + sambal berlada yang telah di bancuh dengan resepi yg tersendiri.
warna yg berkilat menambahkan lagi tarikan utk di makan.
Oleh kerana itu, ubi pedas basah sentiasa menjadi tarikan
utama kepada pembeli. Bukan sahaja di musim perayaan, 
tetapi pada hari biasa.

Gabungan pedas, masin dan manis yang terdapat di dalam resepi ubi pedas basah 
ini sangat membuka selera.



Ubi Pedas Basah

Harga yang di tawarkan sangat berpatutan.
RM 4.50 (500g)




Kotor nya air....

Salam kwn2 semua.. arini tiba-tiba nk crita pasal air..
U all ase,,air yg u all minum tu.. besih ke??
nampak je bersih..tp sebenarnya x..
knp sya ckp x besih??

sya ada pasang penapis air yg biasa tuu,, sya pasang kt meter air kt dpn rumah..
selepas sebulan, nk taw ape jadi??

gini haa... 
yg ats ni,, baru sebulan,,
u all ase,,law setaon cm ne??

lagi-lagi kalau air kt rumah jadi cam yg kat bawah neyh...


sempena raya aidilfitri neyh.. pihak Bamboo ada menawarkan harga istimewa utk
Penapis Air Bio Aura.


Apakah kelebihan air Bio Aura?
Mengaktifkan sel-sel, memperkuatkan sistem imunisasi;
Daya resapan yang kuat, meningkatkan fungsi metabolisme;
Kandungan oksigen yang lebih tinggi, berfungsi antibakteria;
Daya larut yang kuat, membantu memperbaiki masalah sakit jantung, otak dan saluran darah.

Kalau nak, tepon sya ehh
maste quin : 013-7910536.

Rempah Sup Istimewa sajian JOHOR

Salam sume..

arini nk citer pasal SUP ISTIMEWA
Saya dah try masak guna rempah neyh
perghh..!!! menjilat sudu laa.. hehehehe..
pas uh di lawan kan dgn sambal kicap.. Terangkattt...

tak asing bg ANAK2 JOHOR  makan soto kan..
utk raya neyh.. pe kata kita masak soto utk tetamu..

Rempah Sup

Rempah neyh di proses oleh org johor sendiri.. 
Rasa mmg asli..
Cara2 nk masak pulak.. ada kat blakang paket dier neyh..
yg menariknya dgn rempah ni.. Anda x perlu tumis..
secara x langsung, dpt mengurangkan minyak dlm sup anda..
sesuai utk di masak bersama AYAM, KAMBING, & DAGING.

Rempah Sup

X pecaya kew kelazatan sup neyh??
Sya bole kasi harga ISTIMEWA utk anda..
Harga Rempah ni RM3.50..
yg beli banyak..mcm biasala.. diskaun akan di beri..

Penghantan ke 1 dunia yg dilalui oleh posmen.. hehehe..
anak2 malaysia yg berada di luar negara..
sya boleh pos kan ke sana..
nk ikot kapal laut ke.. kapal terbang.. sume nye boleh di uruskan.. :-)


Rempah sup

Hubungi saya untuk tempahan

Meletupnya si Malatops Crispy

salam sejahtera..

Masih mencari pengedar biskut raya? atau cari biskut raya paling sedap dan harga yang berkualiti??
Saya ada lebih drp 100 jenis biskut raya..Harga pulak,,bersesuaian laa dgn kesedapan biskut tuu.. hehehe.. "Ada rupa ada laa harga"


saya kumpulkan lebih drp 10org pengeluar biskut raya di Johor neyh..
antara yang terbaekk...Antaranya ialah Patmah Cookies, Nourlie Product, Roni, Liana Cookies, Zahrah, Rose Merah, Qausar, Zarina, Saraogey, Ani Biskut, Suria Bakery, Noni, Siti Lutfiah, Azizah, Monies, ..ramai lagi laa..

Becerita plak pasal yang "terlaris".
MALATOPS CRISPY..!!!  3 taon berturut-turut meletup biskut neyh....
Apa bahan yg menarik dgn biskut neyh?? Butter, Tepung gandum, Gula, Coklat Chip, Badam cincang, Cornflakes. Siyes ly.. sedapp gylerr.. 

Malatops Crispy


ha.. neyhh laa dier biskut yg meletup tuu..
harga biasa RM 30.. tp sya jual RM26.00 sbb ape?? sbb sya x yah sewa kedai.. hhehee..
klu amek lbh drp 10box,, hrganya RM24.00. Cepat2.. order dah dibuka skrg..!!
Sya akan share kpd anda sume,, mana lg biskut yg meletop2 taon lepas..

Oohh Pistachio Sparkle..!!


Pistachio Sparkle neyhh antra biskut moden laa.. di perkenalkan dlm 3 taon lepas..
Maste Quin  jual kat Kolej Kediaman Melewar, UTHM..
Sambutan?? Terbaekkk..!!
2 taon jual kat diorg.. ramai peminat pistachio sparkle neyh..


Sape mau order,,order cepat2 yerk.. sbb pe?? stok terhad..!!
pusing satu batu pahat pon susa nk dpt kalau dah last minit..

apa yg membezakan Pistachio Sparkle dgn biskut2 laen??
terdiri drp tepung, butter, gula, kacang pistachio yg di tumbukk..nyummm..!!
pas uh yg merah2 tuu chery.. sedappp..!!!


Pistachio Sparkle
Brp harga dia?? Hanya RM25.00..!! mcm biasa.. sya akn bg diskaun kpd yg beli 10box ke ats. Kpuasan pelanggan keutamaan sya :-))


There was an error in this gadget